Halaman

Sabtu, 16 Ogos 2014

TETAP DENGAN SHAKLEE

( Isu boikot Shaklee )

Pendapat saya , selagi saya memerlukan macam mana saya nak boikot Shaklee.

Isu sebegini memang sangat sensitif. Tapi saya dengan masuk kanan keluar kiri.

Kenapa saya memerlukan Shaklee???

Kalau saya tak makan apa yang saya perlu terutamanya yang saya dah biasa makan macam mana saya nak stop. Sekarang ini pun kalau saya stop walau sehari memang sudah tak bertenaga langsung. Ibarat bangkai yang bernyawa.

Macam saya yang mempunyai 6 orang anak ini, bukan senang-senang nak urus segala macam2 seperti memasak, cuci baju, kemas rumah dan lain-lain lagi yang memang surirumah sahaja tahu bagaimana sukarnya keadaan.

Saya sendiri tengok dan fikir pada orang lain, yang belum kahwin, anak 1, anak 2 dan seterusnya pun memang terlalu sukar untuk urus rumah tangga mahupun kehidupan sehari-hari. Penat, sakit badan, mengantuk, stress dan macam-macam.

Ok.....macam ini lah....saya cuma kongsi apa yang saya rasa dan alami. Beza sebelum dan selepas makan Shaklee. Beza tak makan dan makan Shaklee. Saya sendiri sudah dapat merasakannya.

Jadi, terpulang pada seseorang yang nak boikot, nak benci, tak serasi kah itu semua hak anda, pilihan anda.

Sekian.



Salam Sayang
Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012-8016950 / 016-6719250
COD Sandakan / Kinabatangan / Telupid / Lahad Datu
Seluruh Sabah & Sarawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan