Halaman

Ahad, 31 Ogos 2014

Bulan Baru Azam Baru

Salam Hari Merdeka!!!

Tepat jam 12 malam maka berakhir lah sudah bulan Kemerdekaan bulan Ogos. Walauupun closing yang tak berapa meriah seperti bulan lalu namun Alhamdulillah aku puas hati. Puas hati bukannya dari segi pencapaian jualan ku, tapi puas hati dengan apa yang dilakukan.

Penat, letih....itu saja ungkapan yang dapat diluahkan. Berjuang untuk bangkit namun bila difikirkan aku belum cukup kuat sebagaimana master-master Shaklee yang pernah buat. Aku belum pun ikut 100% apa yang disuruh.

Namun bulan September aku ber'AZAM' untuk bangkit. 

Aku ber'AZAM' untuk terus berjuang.

Aku ber'AZAM' nak capai rank SUPERVISOR bulan September ini, Inshaa Allah.

Aku akan berkerja KERAS untuk nak capai rank SUPERVISOR bulan SEPTEMBER INI. Inshaa Allah...

Aku PASTI dan YAKIN. 



Salam Kasih dan Sayang

Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
0128016950 / 0166719250
COD Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Beluran

Tiada ulasan:

Catat Ulasan