Halaman

Selasa, 23 Disember 2014

Saya Pengedar Shaklee Sandakan

Begitu susahkah mencari Pengedar Shaklee di Sandakan ini?

Begitulah keluhan orang yang baru saya kenal dan mencari Produk Shaklee terutamanya di Sandakan.

Namun bagi yang berusaha untuk mencari Shaklee pastinya 'Google' dijadikan tempat untuk mencari siapa pengedar Shaklee terutama di Sandakan.

Alhamdulillah, selepas aktif blog ini, semakin ramai yang tidak dikenali mencari aku sebagai Pengedar Shaklee mereka.

Jadi, sama ada anda ingin membeli produk Shaklee ataupun ingin menjadi 'Member' Shaklee yang aktif seperti saya juga bolehlah menghubungi saya seperti berikut :

Saidah Rahaban
012-8016950 / 0166719250
Pengedar Bebas Shaklee
Daerah Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Beluran
SID 878416



Tiada ulasan:

Catat Ulasan