Halaman

Khamis, 4 Disember 2014

Mealshakes Sebagai Antibodi

Mengapa saya katakan Mealshakes ini sebagai Antibodi?

Ok, lebih setahun saya , suami dan anak-anak amalkan Mealshakes ini sebagai SARAPAN WAJIB. Apa yang nak saya katakan, kami sekeluarga boleh dikira berapa kali sakit dalam tempoh setahun ini.

Sejak mengamalkan Shaklee ini, kami sekeluarga tidak lagi minum ubat-ubat sama ada dari hospital mahupun klinik. Kalau pun ada boleh dikira dalam 1-2 kali sahaja.

Alhamdulillah, Shaklee dapat merubah kehidupan khususnya kesihatan kami sekeluarga.

Kalaupun saya ataupun suami yang sakit, saya akan minum Nutriferon. Paling tidak pun ambil 1-2 biji Garlic complex. Manakala untuk anak-anak, saya hanya bagi mereka 1 biji Garlic complex. Bagi anak-anak yang tak boleh telan pil, saya akan hancurkan terlebih dahulu.

Ok, ada ibu bapa bagi alasan "anak saya tak suka makan ubat". Aduiii....janganlah bagi alasan yang tak logik dik. Anak-anak tak tahupun itu untuk kebaikan mereka. Jadi janganlah hanya kerana anak tak suka makan ubat kita turutkan kemahuan mereka. Cuba ubah pemikiran anda "anak saya anak yang baik dan menurut kata orang tua". Ubah pemikiran anak-anak kepada suka makan ubat dari cara pemikiran kita.


Nak dapatkan Produk Shaklee? - Bagi yang berada di Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid boleh hubungi saya ataupun 'anak-anak' Shaklee saya seperti berikut :

Sandakan : Saidah ( 0128016950 / 0166719250 )
                   Aidah  ( 0178975947 )
                   Winna ( 0145592984 ) - Sabah Palm / Beluran

Lahad Datu : Jalita     ( 0178671223)
                      Misnah ( 0195308576 )

Telupid : Zubaidah ( 0145701586 )
               Najier       ( 011-1952 0850 )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan