Halaman

Jumaat, 19 Disember 2014

Keistimewaan ALFALFA Complex - Bhgn 1


(Kisah semalam)

Berbual-bual dengan suami tentang kebaikan makan Produk Shaklee yang dah lebih setahun kami makan. 

Kalau sebelum ini suami lah yang paling berat nak makan makanan tambahan ini. Macam fobia sudah dengan makanan tambahan yang sedia ada di pasaran. Mana tak nya sebelum mengamal produk Shaklee ini pernah makan dan mengguna produk lain yang menyebabkan masalah gugur rambutnya hehehe....

Nak dijadikan cerita, Alfalfa complex ini adalah salah satu produk Shaklee yang termasuk dalam Set Kurus (Gabungan Set Kurus - Alfalfa, Herblax, Lecithin, Omegaguard, ESP & Cinch). Jadi dalam pemikiran tu mestilah akan berak-berak kalau makan Alfalfa ini. Lepas tu banyak lagi tu dimakan 10biji!!!

Pertama kali makan Alfalfa complex ini, suami tak berani makan 10 biji. Dia makan 7 biji dulu. Bila sudah makan, hari pertama dia rasa perutnya memulas-mulas tapi bila berak hanya sejemput saja keluar hehehe.....Ok, hari k-2 pun suami masih lagi makan 7 biji. Esok hari nya hal yang sama berlaku macam kelmarin. Sehinggalah hampir sebulan dah jadi rutin, barulah suami naikkan dos 10 biji. Yang bestnya, kali ini saya dah tak jaga lagi, dia sendiri ambil botol Alfalfa dan keluarkan 10 biji. Alhamdulillah, suami dah rasa kebaikan Alfalfa.

Hari ini dah hampir 7 atau 8 bulan rasanya suami makan Alfalfa. Hari ini juga lah dia memberitahu kulitnya rasa macam licin. Sekarang ini memang dah tak boleh berenggang dengan Alfalfa sudah. 

Pada yang ingin mencuba Alfalfa ini, kesan pertama yan kita akan rasa ialah kuat berpeluh, buang angin dan perut rasa memulas2. Tapi tak semua akan rasa ini. Lain orang lain pengalamannya. Tapi bagi saya dan suami sendiri perasaan yang sama berlaku dengan kami.

Alfalfa Complex Shaklee is the BEST!!! 


Mencari Pengedar Shaklee ???

Boleh hubungi saya seperti berikut :

Pengedar Bebas Shaklee
COD Sandakan / Kinabatangan / Telupid / Lahad Datu
Saidah Rahaban
0128016950 (Whatsapp)
0166719250 - Call / SMS sahaja
SID 878416


Tiada ulasan:

Catat Ulasan