Halaman

Ahad, 7 Disember 2014

Cerita 06.12.2014

Bussines Opportunity Meeting Shaklee pada 06.12.2014 di Hotel Sandakan, Sandakan baru-baru tu sedikit sebanyak menguatkan lagi semangat untuk terus berusaha dalam Shaklee ini. Namun bukan untuk mengaut keuntungan semata-mata tetapi matlamat utama pada mulanya untuk kesihatan yang baik dan sejahtera diri sendiri dan keluarga.

Meskipun sedikit kecewa dengan ajakan kepada keluarga sendiri yang tak hadir dalam BOM ini, terubat sikit bila kawan lama Myrna (meskipun tak sama group) dan seorang anak Shaklee Winna Tony yang berusaha untuk menuntut ilmu demi kesihatan diri sendiri dan keluarga juga. Matlamat kami sama, aktif dalam Shaklee keuntungan diletak no.2. Matlamat UTAMA adalah untuk sihat saja.

Tahun depan Shaklee juga tak lepas dari GST. 6% akan dikenakan setiap pembelian yang akan bermula April 2015. Jadi, nak tak nak Shaklee bukan sahaja untuk keperluan makanan tetapi kini untuk menambah pendapatan bagi meningkatkan taraf hidup. Pilihan di tangan kita sama ada serius dalam Shaklee untuk membina kehidupan yang lebih baik ataupun kita sanggup gadaikan kesihatan kita dan keluarga hanya kerana GST ni yang boleh merubah taraf ekonomi kita.

Nak jadi Member Shaklee?

Hubungi saya seperti berikut :-
Saidah Rahaban
0128016950 / 0166719250
Pengedar Bebas Shaklee
COD Sandakan/ Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan