Halaman

Sabtu, 6 Januari 2018

4 Tahun Aku Pengguna Tegar Shaklee Aku Jual Shaklee

Kalau orang tanya apa produk kecantikan saya pakai hingga jauh perbezaannya kulit ku 10 tahun yang lalu.

.
Aku cakap bukan produk kecantikan aku pakai. Tapi baru 4 tahun aku makan makanan tambahan dan vitamin Shaklee saja.

.
Saya ulang 4 tahun ya. Bukan 4 hari , bukan 4 bulan. Tapi 4 tahun.

.
Dalam 4 tahun tu macam-macam dinampak. Terutamanya Proses Penyembuhan. Kalau yang lain-lain mesti cakap sudah "eee nda mau lah bukan mengasi bagus tapi keluar sudah macam-macam penyakit ku".

.
Alhamdulillah aku sendiri nampak dan rasa perubahannya. Dari badan gempal jadi slim berisi, dari kulit kendur jadi tegang, dari kulit kusam kini jadi cerah yang bermaya, rambut nipis jadi tebal, kulit muka berkedut jadi kurang kedut, bawah mata ada biji kolestrol kini sudah hilang. Dan macam-macamlah.

.
Paling suka bila orang fikir umur ku baru 30-an, padahal 40-an sudah hahaha. Adik dari aku tapi panggil aku adik. Hmmm jangan jeles ya. Ibu anak 8 orang ni tolak yang meninggal 7 orang kini.

#penggunategarshaklee
#shakleesandakan #shakleesabah
#0128016950📱



Tiada ulasan:

Catat Ulasan