Halaman

Ahad, 21 Januari 2018

Shaklee Effect Keluarga Ku

Shaklee effect kepadaku dan keluarga ku.

➡ Sekarang rasa lebih aktif, mudah buang air besar dan tiada lagi buasir, kulit tidak kusam  dan semakin tegang,rambut semakin lebat, tidak rasa sesak nafas atau semput lagi sewaktu naik tangga, mudah untuk berpuasa (tak rasa gastrik), sudah boleh makan ketam dan nanas. 

➡ Dulu saya rasa mudah penat dan letih. Saya ada masalah asma dan sesak nafas terutama waktu hujan. Rasa ngilu pada bekas pembedahan lebih 20 tahun dulu terutama masa hujan dan kilat. Warna kulit kusam, keluar biji kolesterol di bawah mata, kedutpun sudah kelihatan pada muka. 
Saya juga ada gastrik, kalau makan ketam dan nanas badan terus gatal dan habis luka sebab digaru. Saya ada masalah sembelit dan buasir, tapak kaki selalu rasa sakit, tak kurang juga rambut gugur, nipis dan bercabang. 
Suami saya dulu pernah batuk tak berhenti sampai berbulan-bulan. 

➡ Waktu tu rasa sangat teruk sampai terpaksa minum jamu untuk hilangkan rasa letih dan penat. Dalam sebulan 1-2 kali sahaja dapat minum jamu (yang ni kak, kenapa minum 1-2 kali ja?)
Selalu sangat saya pergi hospital, boleh dikatakan setiap bulan mesti pergi hospital, kalau sesak nafas terpaksa pam pergi hospital lagi. Muntah kuning kalau gastrik datang, puasapun tak dapat penuh. Kulit tak cantik sebab banyak kesan parut bekas digaru. Keyakinan diri kurang sebab nampak tua dari usia. Rasanya macam sudah jadi nenek nenek. 

Suami saya pula sampai pernah cuti tanpa gaji sebab habis cuti diguna sebab selalu sakit. 

Perasaan sekarang, sangat-sangat bersyukur Allah temukan dengan produk yang mengubah kesihatan kami sekeluarga. 

Apa yang akan saya lakukan ialah, akan terus amalkan produk Shaklee untuk kesihatan berpanjangan, lebih aktif, lebih bertenaga, awet muda (usia sekarang kak, anak berapa kena sebut ni), mudah beribadah, solat dan boleh puasa penuh dah Alhamdulillah. 

Produk Shaklee yang saya ambil ialah Mealshake, ESP, Vitamin C Plus s.r, B.complex, Alfalfa complex, Lecithin, Omega Guard, Garlic complex, Krim Herbal Blend.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan