Halaman

Jumaat, 29 Ogos 2014

GLA Complex membantu mengeluarkan angin dalam badan

Semakin umur kita meningkat semakin terasa angin dalam badan terasa banyak kan. Lebih-lebih lagi kalau musim sejuk. Bila banyak angin badan kita akan terasa berat. Penyelesaian paling cepat kita mesti minta orang lain tolong urutkan. Kalau yang sudah berkahwin boleh lah minta urut dengan pasangan. Kalau belum minta tolong lah dengan ibu bapa ataupun adik beradik. Kalau tidak pun dengan kawan bujang yang hidup sendirian.

Saya ambil contoh dari seorang kawan saya. Sebelum ini dia tak makan GLA Complex. Dia sekarang sudah makan Vivix, Vita C sustained release , Alfalfa Complex, Lecitihin, Ostematrix, ESP.

Menurut kawan saya ini, bila saja masa datang haid dia akan rasa sakit sekeliling pinggang nya, payudara, dan akan rasa mood 'angin' atau marah. Setiap kali datang haid juga dia akan suruh suaminya simpan minyak urut dan minta suami urutkan badan nya. Kalau tak hmmm memang lah tak boleh bergerak.

Tapi bulan Julai lalu, kawan saya ini mula makan GLA complex atas cadangan adik saya atas sebab kawan saya selalu rasa sakit bawah perut. Biasa lah bila perempuan bercerita dengan perempuan ini sikap lebih keterbukaan pun bukan lagi rahsia. Kawan saya ini pun bersetuju ambil dan mula makan GLA complex. Alhamdulillah, kawan saya berpuas hati dan sangat gembira dengan kesan memakan GLA Complex ini. 2 minggu lepas dia datang haid, dia langsung tak rasa pun lagi sakit sekeliling pinggang , sakit payudara, dan tidak lagi minta tolong suami urutkan badan nya.




Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
COD Sandakan / Kinabatangan / Telupid / Beluran / Lahad datu
Seluruh Sabah & Sarawak
0128016950 / 0166719250

Tiada ulasan:

Catat Ulasan