Halaman

Selasa, 19 Ogos 2014

Respon Seorang Nenek memberi cucu nya Mealshake & Omegaguard

Minggu lalu hari Khamis saya telah menghantar pesanan seorang nenek (Puan Normah) belikan cucunya Mealshake dan Omegaguard di Taman Fajar, Sandakan.

Hari ini saya bertanya khabar tentang cucunya yang mana mengikut Puan Normah cucunya kurang selera makan.

Berikut adalah perbualan kami dalam SMS :

Saya : Assalam kak Normah. Macam mana perkembangan cucu kakak minum mealshake dan makan omegaguard?

Puan Normah : Waalaikumussalam. Ok juga. Minum juga dia saya campurkan dengan milo dan omegaguard dengan nasi dia makan juga.

Saya : Alhamdulillah. Sekarang cucu kak Normah berselera lah sudah makan?

Puan Normah : Boleh-boleh lah sudah. Mungkin masih baru kan.

Saya : Baiklah kak. Syukur lah cucu kakak boleh minum mealshake dan makan omegaguard. Kakak teruskan saja bagi cucu kakak makan. Saya doakan semoga cucu kakak sihat walafiat. Assalammualaikum.

Puan Normah : Iya, Inshaa Allah. Aaminn, kak pun berharap cucu kakak tu boleh lah suka makan. Biasanya memang susah tu makan. Kadang-kadang langsung tak makan. Terima kasih ya perkenalkan Omegaguard tu juga. Kalau tak memang tak tahu tentang Shaklee ni kan. Waalaikumussalam.


Alhamdulillah, dapat respon yang baik dari Kak Normah. 

Setiap kali seseorang membeli Shaklee ini, memang berdebar-debar dengan respon durang. Ada yang sesuai ada juga sebaliknya. Kalau yang ikut cara pemakanan nya memang lah inshaa Allah akan serasi tu. Tapi kalau tak ikut dan tak yakin pun itu satu masalah juga.

Kita hanya berikhtiar tapi semua kita perlu juga minta izin dari Nya kan. Dia yang Maha Memberi. 




Salam Sayang
Saidah Rahaban
012-8016950 / 016-6719250
Pengedar Bebas Shaklee
Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan