Halaman

Jumaat, 29 Ogos 2014

Sarapan pagi dengan ESP dan MealShakes



Setiap pagi selepas menunaikan solat Subuh, aku akan membancuh 2 sudu kecil ESP dan 1 sudu Mealshake bersama 250ml air putih sebagai sarapan wajib sebelum sarapan yang lain-lain.

Untuk anak-anak yang berumur 4 tahun hingga 15 tahun saya bagi semasa mereka bersekolah sahaja. Masa cuti tidak.

Mesti timbul persoalan kan kenapa saya panggil sarapan wajib?

Ok, sebabnya banyak perkara. Antaranya adalah seperti berikut :
1. Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

2. Awet Muda - Asid amino penting untuk membina otot, kuku , rambut , darah , organ , kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

3. Kulit Remaja - meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut

4. Membaiki pigmentasi - membaiki masalah rambut, seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

5. Membaiki memori - meningkatkan kualiti memori, vitaliti , dorongan seksual dan rangsangan.

6. Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

Alhamdulillah sudah lebih setahun saya mengamalkan sarapan wajib ini. Alhamdulillah selepas melahirkan anak saya yg ke-7 tahun lalu, berat badan saya ideal. Tak gemuk tak kurus. Buat kerja rumah pun badan tak rasa letih dan penat. Inilah baru dikatakan makanan tambahan. Banyak membantu dalam pelbagai cara. Bukan saja sihat, bertenaga dalam mengurus anak 6 orang, mencuci baju, memasak, malah bonus dari minum ESP dan meal shake dapat kulit cantik, tegang lagi.




Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
COD Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Beluran / Telupid
0128016950 / 016719250

Tiada ulasan:

Catat Ulasan