Halaman

Rabu, 27 Ogos 2014

Sarapan Ringkas Meal shakes & ESP

Assalammualaikum dan Selamat Pagi Rabu.

Semoga hari ini lebih dari semalam.

Lama tak tulis blog. Rasanya macam kurang 1 aktiviti harian.

Tulis blog ini bukannya sekadar nak suka suki ataupun wara wiri kan cerita. Tapi tulis blog ini sekadar nak berkongsi kebaikan dari apa yang didapat sama ada untuk kesihatan, kecantikan tetapi untuk kebaikan seluruh keluarga terutamanya kebaikan untuk anak-anak

Dulu selalu sarapan yang banyak karenah, masak mee, nasi goreng, atau pun kuih-muih yang dibuat sendiri. Tapi selepas tengok perkembangan positif pada anak-anak semakin yakin sudah dengan sarapan hanya dengan Mealshakes dan ESP.

Anak-anak lebih cergas bila mereka sarapan dengan dua produk HOT Shaklee ini. Kata mereka , mereka lebih fokus pada pelajaran yang diajar oleh guru. Kalau mereka makan makanan yang berat memang mereka akan rasa mengantuk. Sekarang ini mereka lebih suka sarapan ini sahaja dari makan makanan yang berat-berat.

Itu kata anak-anak ku ya, bukannya sekadar untuk menarik perhatian pembaca blog ini. Tapi apakah kesannya hari ini minum hari ini dah nampak kesan. Jawapannya adalah TIDAK. Bulan ini bulan Ogos, anak-anak ku bagi bermula kalau tak silap bulan Februari. On Off itu saja lah yang boleh aku lakukan. Memandangkan kekangan kewangan.

Namun, Alhamdulillah baru-baru tu keputusan anak ku Mohd Arfan (darjah 6), amat memuaskan. Keputusan mata pelajaran Matematiknya yang tidak pernah dapat markah A, baru-baru ini sudah dapat A. Tak sia-sia melabur dengan Shaklee. Tak sia-sia usaha ku untuk kebaikan anak-anak ku membuahkan hasil.

Doa ku pada anak-anak ku terutamanya yang menghadapi peperiksaan penting iaitu Mohd Aliff (PT3) dan Mohd Arfan (UPSR) berjaya dengan cemerlang. Inshaa Allah dan Aamiin.




Ingin dapatkan produk Shaklee boleh hubungi saya seperti berikut :

Saidah Rahaban
012-8016950
Pengedar Bebas Shaklee
COD Sandakan / Telupid / Kinabatangan / Lahad Datu

#ShakleeEffect
#sayajualshaklee
#0128016950

Tiada ulasan:

Catat Ulasan