Halaman

Sabtu, 16 Ogos 2014

Akhirnya Berjaya Mengandung Selepas 6 Tahun Berkahwin

Alhamdulillah hari ini dapat berita gembira dari seorang pembeli Set Kesuburan dengan pada Februari tahun ini.

Usia kandungan Puan Anisia kini masuk 2 1/2 bulan. Berkongsi pengalamannya, selain berusaha dia juga tidak putus-putus berdoa pada Yang Maha Esa. Pada bulan Mei lalu ibunya pergi ke Tanah Suci Mekah , dia meminta agar ibunya memohon doa kan juga agar usahanya tidak sia-sia. Alhamdulillah Allah dengar dan memakbulkan doa ibunya.

Bercerita bagaimana saya mengenalinya, adalah melalui isteri sepupu saya. Pada masa itu saya bercerita-cerita lah dengan keluarga sepupu saya. Kebetulan isteri sepupu ini bertanya lah kalau ada yang boleh membantu untuk dapatkan anak. Tanpa berfikir lagi, dalam Shaklee memang ada dikhaskan untuk Set Kesuburan atau Set Intim ini.

Alhamdulillah, setelah isteri sepupu ini beritahu tentang Set ini , Puan Anisia ini pun tidak berfikir panjang terus mencuba nasib dan membeli Set Kesuburan Shaklee iaitu untuk isteri Alfalfa (besar) dan GLA, manakala untuk suami pula zinc.

Gembira dan terharu dengan berita ini, saya ucapkan Tahniah!!! buat Puan Anisia dan suami. Semoga Puan Anisia dan baby dikurniakan kesihatan yang baik sehingga selamat melahirkan.

Kepada pasangan suami isteri di luar sana yang belum lagi menimang cahaya mata dan ingin berusaha dengan Set Kesuburan Shaklee boleh hubungi saya seperti di bawah. Penerangan khas berkenaan cara makan akan saya terangkan selepas urusan berjual beli dengan saya. Inshaa Allah, anda cuma perlu sabar dan yakin jika kita berusaha dan terus berusaha.


Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012-801 6950 / 016-6719250
COD Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid
Seluruh Sabah & Sarawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan