Halaman

Selasa, 26 Ogos 2014

GLA Complex

Perbezaan GLA Complex Shaklee

Kebanyakan GLA (gamma-linolenic acid) tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO) manakala GLA Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO.

Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik dikawasan Saskatchewan.

Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh Shakleeguard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailibilitinya dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu.



*Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina

*GLA membentuk prostagladin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Kebaikan GLA Complex Shaklee

- Melambatkan menopaus

- Memperbaiki prostatomegaly

- Menentang kanser

- Memperbaiki inflamasi kulit

- Menghalang komplikasi diabetes

- Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan

- Menghalang tekanan darah tinggi

- Memperbaiki tekstur rambut



Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012-8016950
COD Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid

#sayajualshaklee
#ShakleeEffect

Tiada ulasan:

Catat Ulasan