Halaman

Jumaat, 29 Ogos 2014

Set Penjagaan Tulang - OSTEMATRIX & AJHT (ADVANCED JOINED HEALTH TABLET)


Penjagaan tulang sepatutnya dibuat seawal dari umur kanak-kanak lagi. Ini biasa dilakukan secara tradisinya adalah dengan mengamalkan meminum susu yang penuh dengan kalsium.

Namun tidak semua boleh minum susu. Lebih-lebih lagi sekarang ini pelbagai susu formula di dalam pasaran. Jadi secara keseluruhannya jumlah kalsium dalam susu formula bukan nya maksima tetapi hanyalah minimum dan yang banyaknya adalah lemak.

Gambar di atas adalah Set Penjagaan Tulang dari Shaklee iaitu OSTEMATRIX dan ADVANCED JOINED HEALTH TABLET (AJHT).

Ostematrrix perbezaannya adalah kalsiumnya yang paling seimbang dan kadar penyerapannya adalah 99%. Formulanya yang unik dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus, dan Vitamin D, zinc, kuprum, mangane dan boron

1 biji Ostematrix ini = 1 gelas susu tinggi kalsium = 80 biji badam

(Saya amalkan makan 4 biji sebelum tidur.)

ADVANCED JOINED HEALTH TABLET mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan di dalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi di dalam jangkamasa seawal 5 hari. hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka.

Ramuan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal
* Menggalakkan mobiliti
* Meningkatkan fleksibiliti
* Meningkatkan fungsi sendi
* Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang

Ianya juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang direka khas iaitu zinc, kuprum, manganee, dan vitamin C. Setiap satu nya memainkan peranan yang unik dan kiritikal di dalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat. 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian. Tidak mengandungi sumber haiwan.



Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
COD Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Beluran
Seluruh Sabah & Sarawak.
0128016950 / 0166719250


Tiada ulasan:

Catat Ulasan