Halaman

Isnin, 18 Ogos 2014

Kuatkan Sistem Imun

Lindung diri dari jangkitan pelbagai masalah sakit yang remeh.

Dari pengalaman yang dulu sebelum mengenal Shaklee , setiap bulan mesti sakit. Paling sekejap pun tak kurang dari seminggu. Apalagi kalau batuk, haaa memang berbulan-bulan baru hilang.

Tapi selepas mengenal Shaklee, satu-satu produknya mesti di cuba.  Alhamdulillah, ketahanan badan dari sakit demam memang kuat.

Lebih-lebih lagi anak berusia 1 tahun masih menyusu badan. Hana Humaira jarang sakit. Tak macam pengalaman anak-anak sebelum ini. Kalau pun Hana sakit tak lama. Terus cepat-cepat minum 1-2 peket Nutriferon. Alhamdulillah Hana demam beberapa jam saja.

Demikian juga dengan Hamzah (berumur 4 tahun), bila demam terus bagi minum  1-2 biji Garlic. Demamnya takkan berpanjangan.

Begitu juga dengan anak yang no.3 Mohd Arfan (berusia 12tahun). Arfan anakku yang paling sensitif. Ini yang ikut macam aku, jenis yang memang mudah sakit dan makan masa yang lama untuk sembuh. Tapi bagi minum garlic dan zinc Alhamdulillah, Arfan tak macam dulu lagi.

Photo: Ok lah....saya bagitahu lah apa yang saya minum untuk elakkan dari penyakit-penyakit yang remeh ni. Terutamanya batuk, demam selsema, demam panas.

1. Zinc

2. Garlic 

3. Vitamin C sr

4. Nutriferon

Antara Empat2 di atas Nutriferon tu akan saya minum kalau dalam keadaan darurat sudah. 

Maksudnya.....PM saya lah kalau nak beli ok....

Untuk ibu bapa di luar sana boleh lah cuba Set-set ini. Untuk dapatkannya boleh hubungi saya seperti berikut :

Saidah Rahaban
012-801950 / 016-6719250
Pengedar Bebas Shaklee
COD Seluruh Sabah & Sarawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan