Halaman

Khamis, 28 Ogos 2014

GLA Complex Untuk Kesuburan


Bagi pasangan yang berkahwin tetapi belum menimang cahayamata, apa kata mencuba Set Kesuburan Shaklee.

Set Cadangan untuk Kesuburan ini terdiri dari langkah seperti berikut :
1. - Alfalfa untuk buang toksin bagi suami isteri. Toksin adalah penyumbang mengapa benih tidak subur. Sperma dan ovum yang dihasilkan tidak sampai disebabkan toksin yang sangat banyak.

- Ini dapat saya buat kesimpulan pada seorang pembeli Set Kesuburan dengan saya pada Mac lalu. Si isteri hanya mengamalkan  3 bulan berturut-turut Alfalfa ini. Alhamdulillah satu-satunya yang berjaya mengandung di dalam kawal selia saya.

2. - GLA Complex - khusus untuk si isteri. Ini adalah bagi isteri atau kaum hawa yang tidak teratur haidnya. Ini juga adalah punca yang membawa ketidaksuburan si isteri dan akibatnya peluang untuk mengandung amat tipis. 

- GLA amat penting untuk si isteri bagi membentuk prostagladin bagi mengawal selia hormon wanita. Ini juga boleh dimakan oleh si suami.

3. - Zinc Complex - dimakan oleh suami untuk membantu menyelesaikan masalah organ seks yang lambat. Meninggikan kiraan sperma.

- Zinc diperlukan untuk menyingkirkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dari tubuh yang merosakkan pengeluaran sperma.

4. - Vitamin E - ini juga dimakan oleh si suami. Untuk meningkatkan kelestrian seksual dan tenaga dan membekalkan oksigen yang lebih.

- Menghasilkan sel-sel sihat untuk melawan radikal bebas.


Untuk dapatkan Produk Shaklee ini dan mendapatkan konsultasi yang betul boleh hubungi saya Puan Saidah Rahaban di no. 012-8016950 atau 016-6719250. Pengedar Bebas Shaklee di Sekitar Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid. Seluruh Sabah dan Sarawak. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan