Halaman

Khamis, 26 Jun 2014

Vitamin Rajin gelaran Vita-Lea

Vitamin RAJIN Gelaran Vita-Lea

Assalammualaikum....terima kasih kerana sudi singgah di blog saya yang tak seberapa ni....

Vitamin RAJIN itulah gelaran adik no.2 kepada Vita-Lea. Sebab apa, bila dia makan vitamin ini dia akan rasa bertenaga dan tak rasa mengantuk. Ini juga dapat saya yakinkan bila masa saya pergi ke KK menaiki kereta dan balik ke Sandakan pada keesokan harinya saya langsung tak rasa penat, letih, sakit pinggang walaupun saya memangku anak saya yg baru berusia 7 bulan ketika itu dan menyusukannya. Demikian juga adik saya yang bekerja di salah sebuah syarikat swasta pun membenarkan gelaran ini Vita-Lea ini sebagai Vitamin Rajin. Ini kerana dia tak rasa mengantuk di tempat kerjanya.

Jom Lihat Sejarah Vita-Lea

Vita-Lea adalah vitamin pertama di dunia. Dikenali sebagai Vitalized Mineral dan disingkat kepada Vita (Vitalized) + Min (Mineral) pada tahun 1915 oleh pengasas Shaklee iaitu Dr. Forrest C. Shaklee.

Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet seperti kini dan dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Diformulasikan secara komprehensif dan sangat penting.

Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. Dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Expo-tab". Merupakan tablet multi vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. 

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000


Sesuai untuk : 

- Pesakit anemia
- mereka yang kurang selera makan
- mereka yang mempunyai tekanan darah rendah
- mereka yang sentiasa lesu
- pesakit diabetes
- pelajar yang mengantuk dalam kelas
- ibu mengandung, berpantang, menyusukan anak


Untuk Dapatkan Produk Shaklee Hubungi :

Saidah Rahaban - 012 801 6950 (Sandakan / Seluruh Sabah & Sarawak)
Aidah Rahaban - 017 897 5947 (Sandakan)
Maykasuma Saung - 011 2668 9732 (Sandakan)
Zubaidah Rahaban /  Najier Ismail - 014 570 1586 / 011 1952 0850 (Telupid)
Jalita Rahaban / Misnah Halkin - 017 867 1223 / 019 530 8576 (Lahad Datu)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan