Halaman

Sabtu, 21 Jun 2014

Sebelum Dan Selepas Shaklee

Bila dilihat aku yang sebelum kenal Shaklee dengan selepas kenal Shaklee sangatlah jauh berbeza. 

Kalau dulu, aku banyak masalah. Terutama masalah kesihatan. Dari kecil aku menghidap masalah asma. Bila meningkat remaja, masalah gastrik yg sangat teruk sudah. Selain itu, masalah sembelit, elergik dan macam2 lagilah. Selepas berkahwin dan beranak pula, terkena lagi masalah buasir. 

Masalah kesihatan ku semakin tahun semakin teruk. Sehinggakan mengandung anak ke-6 & ke-7 lagilah teruk dengan alahan. Sampaikan mengandung anak k-7 admit hospital sehingga 2 kali. Hospital Sandakan ini macam rumah ke 2 ku sudah. 

Pernah tahun 2005 sampai 2 kali juga aku masuk hospital. Pertama tu, bulan April 2005 disebabkan masalah paru-paru berair. Kali ke 2, bulan Oktober 2005 sebab masalah hati bengkak. Nah kan begitulah teruknya sejarah kesihatan ku. 

Bila ku tengok wajah ku sekarang macam tak percaya boleh kembali berseri2 (heheee....angkat bakul dulu ya). Tapi bukan aku sendiri saja memuji, ramai saudara mara, rakan-rakan tegur wajah ku jauh berubah. Nampak bermaya & cantik. Pernah tu cousin ku serupa sudah rupa ku dengan adikku yang berumur 19tahun. Eh! yaka? hehehe....

p/s : sekarang 100% amalkan Shaklee. Terutamanya sarapan pagi ESP mesti ambil. Tengahari Alfalfa, omegaguard. Malam - Ostematrix. Lain-lain untuk kesihatan, Garlic complex, Vitamin C sr, mealshakes (yang ni saya makan on off)


Nak Produk Shaklee? Boleh hubungi saya seperti berikut :
012-8016950 / 016-6719250
Saidah Rahaban
SID 878416
Pengedar Bebas Shaklee 
Seluruh Sabah / Sarawak
COD area Sandakan / Kinabatagan / Lahad Datu / Telupid / Beluran

Tiada ulasan:

Catat Ulasan