Halaman

Rabu, 11 Jun 2014

Suplemen Buasir

"Berkesan atau tidak?"

Itu pertanyaan adik ku semasa bertanya dengan aku samada Set untuk Buasir dari Shaklee ni berkesan atau tidak.

Aku bukanlah pandai meyakinkan orang. Tapi dari pengalaman aku sendiri dari aku zaman remaja lagi memang aku ada masalah buasir ini. Sebab utama buasir ini adalah dari masalah sembelit. Terus terang dulu aku memang jarang buang air besar. Boleh dikatakan dalam seminggu boleh dikira berapa kali saja.

Masalah buasir ini bertambah teruk masa aku melahirkan anak pertama. Sampaikan inilah yg membuatkan aku demam beberapa hari. Hampir 2 minggu aku tak buang air besar selepas melahirkan anak ku yg pertama. Buasir ku yg kecil lama-lama membesar bila setiap kali aku bersalin. 

Sehinggalah aku mengenal Shaklee dan satu2 produk Shaklee aku cuba. Bukan saja dicuba malah dikaji yang mana 1 yg buat aku sihat dari masalah buasir.



Bagaimana Suplemen ini berfungsi / bertindak mencegah masalah buasir :
#OMEGAGUARD - Omega 3 membantu rembesan prostaglan dengan berkesan untuk menghalang prostetomegaly. Oleh sebab itulah ianya bertindak melembutkan najis , melembap usus & meleraikan toksin diusus.

#OSTEMATRIX - kandungan kalsium dan magnesium dalam ostematrix membantu melawaskan najis. 

#ZINC COMPLEX - mempercepatkan proses pemulihan luka dalaman & luaran. 

Macam mana nak dapatkan Suplemen ini?

Hubungi saya Pengedar Shaklee Bebas
Saidah Rahaban - SID 878416
Call / SMS / Whatsapp : 012-8016950
Call / SMS : 016-6719250
COD area Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu dan Seluruh Sabah. 
Untuk Sarawak pun boleh.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan