Halaman

Khamis, 5 Jun 2014

ESP @ Energizing Soy Protein

ESP atau nama penuhnya Energizing Soy Protein

Shaklee merupakan syarikat pertama yg mencipta makanan tambahan protin berasaskan kacang soya. Hakikatnya, pengasingan pertama ini dicipta oleh Dr.Shaklee pada awal 70-an. Kini banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr. Shaklee telah lama mengetahui protin soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yg unggul.

Energizing Soy Protein ini diiktiraf seluruh dunia dengan kajian klinikal yg sangat ektensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yg tinggi dihasilkan.

Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanyan mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) yg mana ia diproses pada kadar suhu yg rendah.

Setiap 1 tin ESP iaitu 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

Satu-satunya produk di pasaran yg menjamin penyediaan 9 asid amino penting yg tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Sangat sesuai untuk semua peringkat umur iaitu tua & muda. Kandungan Glisemik (G.I) yg rendah iaitu 39, sangat sesuai kepada pengidap kencing manis.

Untuk dapatkan ESP ini boleh hubungi saya seperti berikut :
Saidah Rahaban
SID 878416
No. H/P : 012-8016950 (Call / SMS / Whatsapp)
                016-6719250 (Call / SMS)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan