Halaman

Sabtu, 21 Jun 2014

Hamzah Demam dengan Garlic Complex

Hamzah anak ku yg No.6 (kalau termasuk dengan anakku yg meninggal lah) tapi kalau kira yg hidup saja Hamzah yg no.5 lah. Hamzah tahun ini berumur 4 tahun. Apa yang istimewanya dengan Hamzah ini, dia sangat bijak. Inshaa Allah jadi anak soleh pada kami suami isteri.

Apa kaitan Hamzah dengan Garlic Complex ini? 

Kaitannya kalau Hamzah demam mesti dia terus cari Garlic. Dia makan garlic dengan cara menelannya. Memang Hamzah akan cepat baik dari demam kalau makan Garlic ni. Makan sebiji saja terus demamnya surut. Siap aktif semula lari ke sana sini. 

Alhamdulillah, kenal Shaklee ni, dah jarang bawa anak-anak pergi hospital atau klinik. Kalau dulu sebelum kenal Shaklee mesti setiap bulan bawa anak-anak pergi hospital.

Aku pula untuk memastikan bayi ku yg baru berusia 11 bulan (bulan Jun ini) aku akan makan Garlic Complex untuk elak dari jangkitan dari penyakit seperti selesema & batuk. Hana Humairah (bayi ku berusia 11 bulan) Alhamdulillah jarang sakit. Satu2nya anak ku yg sepenuhnya susu ibu. Jadi untuk memastikan Hana dalam keadaan sihat, aku akan pastikan diriku kuat dari terkena jangkitan selesema & batuk.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan