Halaman

Sabtu, 10 Januari 2015

Vita-Lea for Children - Beli 3 Free 1

Banyak Promo Shaklee di bulan Januari 2015 ini. Selain dari Vivix, Alfalfa Complex, VitaLea for Children pun Promo juga. TAPI!!! Bukan beli 6 free 1 atau beli 2 botol Diskaun 5%. Vita-Lea for Children Promo Beli 3 Free 1. Best ke tak best??? Mestilah best kan....lebih-lebih lagi kalau yang ramai anak atau anak buah. Ini kerana kalau macam biasa tu beli 6 dapat 7 botol, tapi yang ini beli 6 botol boleh dapat 8 botol Vita-Lea Children.


Apa ISTIMEWA nya tentang Vita-Lea for Children ini?

Ok, Pastinya untuk anak-anak lah. Anak kan bakal mewarisi generasi akan datang. Kesihatan mereka sangat penting untuk pertumbuhan yang baik. Bukan saja untuk pertumbuhan yang baik tetapi kecerdasan dan kecergasan otak mereka.

Kebaikan Vita-Lea for Children ini ialah :
- Membekalkan 19 vitamin dan mineral yang perlu
- Sumber kalsium pembina tulang
- Baik untuk kesihatan
- Bekalan harian untuk vitamin B

Sesi persekolahan 2015 pun tak lama lagi akan bermula kan. Jadi  apa kata belikan untuk anak-anak dan jadikan bekalan harian mereka. Dengan cara ini dapat memastikan kesihatan mereka lebih terjaga dan terjamin.


Untuk dapatkan produk Shaklee , hubungi saya seperti berikut terutama yang berada di sekitar Sandakan, Kinabatangan, Lahad Datu, Telupid dan Beluran.

Saidah Rahaban - SID 878416
0128016950
0166719250
Pengedar Shaklee Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Beluran
Seluruh Sabah & Sarawak







Tiada ulasan:

Catat Ulasan