Halaman

Selasa, 13 Januari 2015

ALANGKAH Ruginya Tak Cuba ESP dan Mealshake - Bhgn 1

Bila dicadangkan untuk cuba ESP dan Mealshake, ada yang awal-awal tolak untuk mencubanya dengan alasan "Saya tak minum susu" atau "Takut anak tak minum susu"

Ok, saya nak cerita sedikit bagaimana saya mula jatuh cinta dengan ESP dan Mealshake. Dua produk Shaklee yang berbentuk susu tepung ini mempunyai keistimewaan setiap satunya.

Nak dimulakan, saya dulu juga tidak pernah menyentuh dan langsung tak boleh minum susu. Apa jenis susu pun memang saya tak minum. Kalau pun saya minum saya perlu bersedia saya akan sakit cirit-birit. Inilah yang berlaku kalau saya melanggar pantang larang minum susu heheheh....

Namun, pantang larang ini berakhir bila tahun 2013 adik saya no.2 perkenalkan Shaklee ini dengan 2 produk utamanya ini iaitu ESP dan Mealshake. Banyak kali juga adik saya Jalita memujuk untuk mencubanya sebabnya ini bukan susu yang seperti ada di pasaran. Kebetulan masa itu saya mengandung anak ke-7. Masalah saya pada masa itu saya tidak ada selera makan dan minum. Bila makan dan minum mesti muntah. Apakan lagi makan dan minum air yang biasa diminum, malah minum air putih tak boleh, muntah juga.

Oleh kerana ingin sihat seperti sediakala, saya cuba minum Mealshake untuk pertama kalinya. Alhamdulillah, selera saya boleh terima. Malah, masalah sembelit, buasir pun dapat diatasi. Alhamdulillah saya dah jumpa penawar masalah kesihatan saya.

Selepas dari situ memang tak pernah lepas dari minum ESP dan Mealshake ini.

*Ikuti kisah saya di Bhgn 2 bagaimana saya boleh jatuh cinta dengan ESP

Hubungi saya Pengedar Shaklee yang aktif di Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Beluran - Saidah Rahaban , 0128016950 / 0166719250.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan