Halaman

Rabu, 14 Januari 2015

ALANGKAH Ruginya Tak Cuba ESP dan Mealshake - Bhgn 2

Bhgn 1 dahulu saya dah ceritakan bagaimana saya mula boleh jatuh dengan ESP dan Mealshake kan.

Ok, hari ini saya nak cerita bagaimana saya mula jatuh cinta dengan ESP @ Energizing Soy Protein.

Pada mulanya saya tak suka ESP ini sebab rasanya tak sedap hehehe. Tapi rasa teruja bila adik ceritakan kebaikannya bila kulit perutnya selepas melahirkan anak ketiga sangat cantik tiada bekas parut walaupun pada masa mengandung dia fikir luka-luka sudah kulit perutnya akibat kesan garukan.

Rasa ingin cantik saya rasa semua perempuan atau wanita di luar sana pasti ingin cantik kan. Apatah lagi saya yang juga baru habis bersalin anak ke-7 masa itu juga inginkan kembali kulit perut yang cantik dan bebas dari bekas-bekas parut huhuhu. Memang tengok kulit perut yang banyak sudah cacat itu terasa diri ini begitu hodoh bila berdepan dengan suami.

Akhirnya, tanpa fikir rasa tak sedap pada ESP itu, saya paksa diri untuk minum juga. Selepas 2-3 bulan minum ESP sangat-sangat puas hati. Memanglah kesan parut pada perut belum baik sepenuhnya. TETAPI yang saya sangat suka, butir-butir di bawah kelopak mata ataupun lebihan lemak beransur-ansur hilang. Tebiat suka mengorek-ngorek dibawah mata setiap kali bangun atau bercermin dulu sudah tidak ada lagi sekarang. Kata adik ku itu adalah kesan kolestrol. Haaaa???? Sangat terkejut adik cakap macam tu. Nasib baiklah dapat cegah awal.

Sekarang hampir 90% butir-butir kulit atau lebihan lemak di kulit bawah mata dah hilang. Memang syukur sangat-sangat bukan saja parut-parut luka di perut pun hampir hilang, malah kulit muka dah tak berminyak dan lembap saja.

Untuk dapatkan produk Shaklee hubungi saya Saidah Rahaban, no. tel : 0128016950 / 0166719250, Pengedar Shaklee di Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Beluran. 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan