Halaman

Ahad, 11 Januari 2015

Keliru Nak Ambil Alfalfa Complex atau Garlic Complex

Nak kongsi kisah 5.1.2015 lalu. Seorang prospek yang keliru sama ada nak beli Alfalfa Complex atau Garlic Complex.

Pada mulanya prospek yang berasal dari Bukit Garam, Sandakan ini nak beli Garlic Complex disebabkan dia menghadapi masalah jangkitan kuman pada air kencing. 

Namun memandangkan bulan Januari ini bulan Promo Alfalfa, saya pun cadanglah yang terbaik untuknya yang mana Alfalfa complex pun sesuai untuk masalah yang dihadapinya.

Oleh kerana memang Garlic complex jadi pilihan awalnya dia pun sangat-sangat yakin dan pesan lah Garlic complex dulu. Katanya nak cuba dulu. Ok, saya pun beli lah dengan adik yang duduk di Kota Kinabalu.

Hari yang dijanjikan dia ambil pada 05.01.2015, last-last dia nak cuba Alfalfa bila dia balik-balik baca keistimewaan Alfalfa complex. 

Huhuhu.....sangat mengecewakan kebetulan stok Alfalfa saya yang tinggal 1 botol baru juga dibeli oleh kawan adik saya. Garlic complex dah saya oder dan sampai takkan saya teragak-agak jual Alfalfa dan biarkan stok Garlic lama dalam simpanan. 

Nasib dan bukan rezekilah adik Ayu (prospek baru dari Bukit Garam, Sandakan) belum berjumpa dengan Alfalfa complex. Jauh-jauh adik Ayu dari Bukit Garam, Sandakan dan naik bas yang makan masa dalam satu setengah jam untuk sampai ke bandar Sandakan terpaksalah makan dulu Garlic complex.



Mencari pengedar Shaklee di Sandakan?

Boleh hubungi saya atau pengedar Shaklee di kawasan siaran seperti berikut :

Sandakan : Saidah ( 0128016950 / 0166719250 )
                   
                   Aidah  ( 0178975947 )
                   
                   Winna ( 0145592984 ) - Sabah Palm / Beluran

Lahad Datu : Jalita     ( 0178671223)
                   
                       Misnah  ( 0195308576 )

Telupid : Zubaidah ( 0145701586 )
               
               Najier       ( 011-1952 0850 )


Tiada ulasan:

Catat Ulasan