Halaman

Sabtu, 21 Mac 2015

Set Berpantang Shaklee - Bhgn 2

(Bahagian 2)

Bahagian 1 lalu saya dah cerita tentang kebaikan Set Berpantang Shaklee.

Kali ini saya nak kongsikan lagi kebaikan Set Berpantang Shaklee ini.

Set ini bukan saja memudahkan kita makan dengan persediaan yang ringkas. Malah ianya juga memulihkan luka luaran dan dalaman dengan cepat. Ini dapat saya kongsikan bila adik saya Zubaidah yang tahun lalu bersalin dengan cara pembedahan.

Luka pembedahan adikku Zubaidah cepat sembuh. Meskipun pengalaman melahirkan anak Pertama, adikku ini sangat bernasib baik dapat kakak-kakak yang ramai dan lebih-lebih lagi kami (aku dan adikku no.2) telah berpengalaman bersalin dengan menggunakan Set Berpantang Shaklee ini.

Selain itu, kebaikan mengamal Set Mengandung Shaklee dan Set Berpantang ini, tidak menimbulkan sebarang masalah samada pada ibu mahupun pada anak dalam kandungan atau selepas dilahirkan.

Alhamdulillah, bila dilihat kami yang menggunakan Shaklee ini dengan yang tidak, perbezaannya bayi yang dilahirkan mempunyai masalah kuning.

Sekian saja perkongsian untuk hari ini. Saya akan ceritakan lagi pengalaman-pengalaman yang menarik mengamalkan Set Berpantang Shaklee mahupun Set Mengandung.

Untuk dapatkan lebih info dan Produk Shaklee boleh hubungi kami Pengedar Bebas Shaklee yang aktif di Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid , Seluruh Sabah & Sarawak seperti berikut :-

Sandakan : Saidah ( 0128016950 / 0166719250 )
                   
                   Aidah  ( 0178975947 )
                   
                   Winna ( 0145592984 ) - Sabah Palm / Beluran

Lahad Datu : Jalita     ( 0178671223)
                   
                       Misnah  ( 0195308576 )

Telupid : Zubaidah ( 0145701586 )
               
               Najier       ( 011-1952 0850 )


Tiada ulasan:

Catat Ulasan