Halaman

Rabu, 11 Mac 2015

ESP - Susu Tepung Ajaib!!!

Haaa bagaimana pula ESP boleh jadi Susu Tepung Ajaib???

Ok nak dijadikan cerita dan kongsikan pengalaman bagaimana bermulanya kisah aku dengan ESP ini.

Tahun 2013 semasa mengandung anak ku k-7, adik ku no.2 mengenalkan aku ESP ini. Tapi aku memang tolak habis sebab langsung tak boleh minum susu tepung. Sejak dari kecil lagi aku memang alahan susu. Apa saja jenis susu, sama ada susu tepung, susu pekat ataupun susu cair dah mula datang masalah cirit-birit, muntah dan gastrik.

Namun, adik ku Jalita tak berputus asa. Selepas dia juga bersalin anak yang k-3 dia tunjukkan perutnya bersih dari kesan parut. Cantik macam tak pernah mengandung.

Perempuan mana yang tak cemburu bila lihat kecantikan dalaman perempuan lain. Aku??? Aku melihat dalaman ku macam malu dengan suami sudah.

Walaupun kurang kemampuan aku usahakan juga nak cuba dan beli 1 tong ESP. Aku pujuk suami. Alhamdulillah, suami izinkan.

Aku minum ESP tong pertama berkongsi dengan suami yang nakkan rambutnya tumbuh (masa tu suami pun kebetulan ada masalah keguguran rambut yang teruk). Alhamdulillah, aku tak ada alahan minum ESP. Gastrik tiada, cirit-birit dan muntah pun tiada juga.

Minum tong yang k-2, kulit beransur-ansur cerah, tegang dan yang ajaibnya dulu muka ku banyak butir-butir macam lemak di bawah mata dah hilang. Aikk??? Dulu selalu tebiat korek-korek bawah mata, tapi sekarang dah licin. Kulit muka pun sentiasa lembap dan tak berminyak. White head dan black head di kawasan T pun tak ada.


Bulan Mac ini bulan Promo. Jom ramai-ramai beli sebelum GST bermula.

ESP beli 6 Percuma 1 atau beli 2 tong diskaun 5%.

Nak dapatkan produk Shaklee , boleh hubungi kami pengedar bebas Shaklee di Sandakan, Kinabatangan, Lahad Datu, Telupid , Seluruh Sabah dan Sarawak seperti berikut :

Sandakan : Saidah ( 0128016950 / 0166719250 )
                   
                   Aidah  ( 0178975947 )
                   
                   Winna ( 0145592984 ) - Sabah Palm / Beluran

Lahad Datu : Jalita     ( 0178671223)
                   
                       Misnah  ( 0195308576 )

Telupid : Zubaidah ( 0145701586 )
               
               Najier       ( 011-1952 0850 )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan