Halaman

Sabtu, 28 Mac 2015

Rugi Tak Beli ESP Bulan Ini

Hari ini adalah hari terakhir Promo ESP. Samada Beli 6 Percuma 1 atau Beli 2 tin Diskaun 5%.

Mengapa saya cakap rugi?

Antara sebabnya :

- Bulan ini Promo, harga lebih jimat sebelum bulan depan kena caj GST 6%

- ESP ini kan sumber protein yang paling sihat. Itu yang saya faham selama saya aktif dalam Shaklee. Bukan saya puji ESP sebab saya nak keuntungan, tapi saya puji ESP ini sebab saya sendiri rasai kebaikannya. Bukan sekali dua saya minum, tapi dah hampir 2 tahun saya minum ESP ini.

- Beli harga promo ini , bagi ibu yang mengandung boleh jimat sehingga berbulan-bulan. kalau beli 2-3 tin ESP lagi, boleh jimat sehingga berpantang dan bagus untuk menyusukan anak juga.

- ESP juga membina otot. Ok, apa yang saya faham tentang otot ini ialah kita takkan rasa kejang kaki terutama untuk ibu yang mengandung. Ibu yang kuat bekerja yang memerlukan kerja-kerja lasak.

- ESP ini juga mencantikkan kulit, terutama yang mempunyai selulit atau strechmark.

- Awet Muda.



*Penjagaan makanan yang sihat bermula hari ini untuk kesihatan yang lebih berpanjangan pada masa yang datang.


Salam Kasih Sayang
Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee - SID 878416
Kawasan Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Seluruh Sabah & Sarawak
0128016950 (Whatsapp)
0166719250 (Call / SMS)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan