Halaman

Khamis, 12 Mac 2015

Sebab-Sebab Saya Suka Produk Shaklee

Mengapa saya sangat suka Produk Shaklee???

1. Kalau saya nak kulit tak berminyak, kulit tegang, kaki tak 'cramp' (sebab tu tak rasa penat berjalan) - Saya minum ESP setiap pagi sebelum sarapan

2. Kalau saya selsema dan demam - Saya makan Garlic Shaklee dan Vita C sr

3. Kalau saya sembelit - Saya minum Mealshake

4. Kalau saya tak nak kulit gelap walaupun dalam cuaca yang panas terik - Saya makan Vita C

5. Kalau saya kuat makan makanan laut, makanan bergoreng-goreng, takut kolestrol - Saya makan Omegaguard & Garlic

6. Kalau saya nak kuku cantik, rambut lebat, bebas kelemumur - Saya makan Zinc Complex dan minum ESP

Paling penting bukan untuk saya seorang, tapi saya akan pastikan juga untuk suami, anak-anak makan apa yang saya makan untuk kesihatan dan kebaikan durang. Semua ini sangat perlu supaya kalau saya sihat, keluarga saya sihat, kami semua bahagia.

Alhamdulillah 3x

Saidah Rahaban
Ibu Tujuh Orang Anak
Pengedar Bebas Shaklee
Kawasan Siaran - Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid 
                             Seluruh Sabah & Sarawak
0128016950 (Whatsapp)
0166719250 (Call / sms)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan