Halaman

Rabu, 3 September 2014

SET KESIHATAN SENDI

Tak dinafikan usia kita semakin meningkat semakin hilang keupayaan untuk memperbaharui dan mengekalkan struktur tulang rawan dan sendi sihat yang menyebabkan kita sukar bergerak.  

Justeru, bagi jutaan penghidap masalah sendi merasakan aktiviti mudah pun menjadi cabaran yang begitu besar.

Shaklee menyediakan Set Sendi iaitu Advanced Joined Health Tablet (AJHT) dan Ostematrix. 

AJHT (Advaned Joined Health Tablet) mengandungi ekstrak unik Boswella aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan mengandungi ekstrak jagung yang membekalkan satu sumber glukosamina yang pekat yang dapat akan memanfaatkan kesihatan sendi.

Melindungi tulang dengan Ostematrix. Anda bukan saja memerlukan kalsium untuk membina tulang yang kuat, malah Ostematrix menyediakan satu matriks unik nutrien kritikal termasuk kalsium, Vitamin D, magnesium dan banyak lagi untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat.

Ostematrix membekalkan 1000mg unsur kalsium dari sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi. 400mg magnesium unuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya. 400IU vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.


Untuk dapatkan produk Shaklee Set Sendi ini boleh hubungi saya seperti berikut :

Saidah Rahaban 
Pengedar Bebas Shaklee 
0128016950
COD Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Beluran
Seluruh Sabah & Sarawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan