Halaman

Jumaat, 5 September 2014

Mealshakes Sarapan Bantu Anak Fokus Dalam Kelas

Assalammualaikum dan selamat pagi Jumaat. Semoga kehidupan hari ini lebih baik dari semalam.

Semalam heboh pasal GLA boleh bengkakkan rahim. Tapi pada yang faham manfaat GLA dan kandungan GLA tidak akan mudah terpengaruh dengan berita-berita sebegini. Anak-anak Shaklee dan pembeli Shaklee dari saya semua sedia maklum dengan berita itu. Alhamdulillah mereka langsung tak terpengaruh dengan kenyataan itu. Malah mereka lebih yakin kerana mereka lebih sihat selepas mengguna Produk Shaklee.

Ok, cerita pasal mealshakes. Saya nak kongsi mealshakes bila saya kongsi dengan anak-anak. Anak-anak bukan saja suka pada rasanya yang sangat lazat tapi menurut anak saya yang sulung kini dalam tingkatan 3 dan akan menghadapi peperiksaan tingkatan 3 iaitu PT3 dia kini banyak berubah dalam kelas. Dia bukan saja rasa cergas dan fokus pada pelajaran, malah keputusan nya meningkat. Alhamdulillah.

Usaha tanpa kejayaan. Kalau dulu anak-anak bukan saja lemah dalam semua mata pelajaran malah malas buat kerja sekolah, ulangkaji pelajaran di rumah. Itu tahun lepas, sebelum bagi anak-anak suplemen Shaklee. Sekarang ini tahun ini bermula bulan Januari saya dah rancang dan atur yang saya nak mula bagi anak-anak sarapan minum mealshake, zinc dan omegaguard.

Bulan September ini Shaklee sangat bermurah hati memberi Promo 2 produk nya. Salah satunya ialah Mealshake dan bezanya kali ini bukan Beli 6 Percuma 1 TAPI Beli 3 Percuma 1. Jadi kalau beli 6, bukan dapat 7 tapi dapat 8.

Jadi, tunggu apa lagi? Hubungi saya untuk dapatkan Promo mealshakes ini. 

Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012-8016950
COD Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Beluran



Tiada ulasan:

Catat Ulasan