Halaman

Rabu, 10 September 2014

Mengapa Vivix?

Hari ini dapat mesej dari seorang cosin tanya kalau aku tau mana2 orang yang pandai ubat kampung masalah penyakit barah otak.

Adeh!!! (dalam hati berkata 'aku bukan dukun atau bomoh yang semua aku tahu mana2 yang pandai mengubat, apalagi kalau yang penyakit-penyakit yang kritikal macam tu'). Jawapan paling mudah aku bagi "Cuba Vivix".

Mengapa Vivix?

Sebabnya Vivix - 4 Mekanisma Penuaan Penuaan pada Tahap Sellular.

1. Kerosakan DNA
    Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapam dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

2. Pengawalan Genetik
    Penyumbang genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.
   Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel
   Mithocondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.
   Ramuan Vibix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondoria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel

4. Penimunan Protin AGE
    Penimbunan berlebihan Protin AGE ( advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.
    Ramuan Vivix adalah 10X ganda lebih kuat dari resveratol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.


Inilah saja yang boleh saya bantu untuk kawan cosin tu. Terpulang lah dengan kawan nya sama ada mahu atau tidak. Itu adalah pilihannya. Kita hanya berusaha dan bertawakkal. Namun Allah yang menentukan semua ini.


Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
0128016950


Tiada ulasan:

Catat Ulasan