Halaman

Rabu, 3 September 2014

September Promo - Mealshake Beli 3 Percuma 1

Dengar saja Shaklee buat pengumuman Mealshake Promo lagi, pastinya peminat-peminat mealshake pastinya gembira dengar berita baik ini. Promo Mealshake kali ini sangat berbeza, bukan macam dulu Beli 6 , TAPI Beli 3 Percuma 1. Jadi kalau dulu Beli 6 cuma dapat 7 tong, tapi kali ini beli 6 boleh dapat 8 tong.

Sebab apa, pastinya untuk anak-anak. Lebih-lebih lagi yang mempunyai anak-anak yang akan menghadapi peperiksaan yang akan bakal menjelang. Bukan apa, anak-anak lebih fokus belajar berbanding anak yang tidak minum mealshake

Contoh paling mudah saja saya ambil ialah anak-anak saya. 2 orang anak saya tahun ini akan menghadapi peperiksaan yang besar iaitu UPSR dan PMR. Pastinya saya ingin berikan mereka makanan yang terbaik untuk persediaan otak, fizikal dan mental durang.

Jadi, tunggu apa lagi jangan lepaskan peluang ini, hubungi saya Pengear Bebas Shaklee di no 0128016950, Saidah Rahaban, COD Sandakan, Kinabatangan, Lahad Datu, Telupid dan Beluran.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan