Halaman

Jumaat, 5 September 2014

Meningkatkan Kecergasan dengan Vivix + Performance Drink

Gambar: Performance Drink + Vivix = Sangat sesuai bagi yang aktif dengan sukan lasak atau kegiatan lasak.

#sayajualshaklee
#semakinharisemakinsihatdancantik
#shakleeeffect

Saidah Rahaban
0128016950

Pengambilan bersama Vivix Shaklee dan Performance Drink boleh meningkatkan kecergasan bagi yang mengamalkan aktiviti lasak.

Sejarah Performance Drink diambil atau diminum oleh atlit-atlit sukan yang ternama. Selain itu Performance Drink ini direka khusus untuk angkasawan NASA , Amerika Syarikat. Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb yang sudah dipatenkan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh.

Performance Drink ini juga mengekalkan paras gula. Ini terbukti secara klinikal dalam memelihara gula yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

Vivix pula sesuai digabungkan dengan Performance Drink yang mana rasanya seakan-akan rasa minuman Ribena. Anggur + Oren (perisa Performance Drink) itulah yang menggambarkan gabungan Vivix Shaklee dan Performance Drink.

Vivix sangat baik untuk menjaga kesihatan yang berpanjangan selain kebaikan dalam anti-penuaan.  Ramuan Vivix ini berupaya mengaktifkan pengawalan utama ginetik yang menolong melambatkan penuaan. Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End products). Memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan anti oksidan, peningkatan tenaga dan kesihatan yang sejahtera.



Saidah Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
COD Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Beluran
012-8016950 / 01-6719250


Tiada ulasan:

Catat Ulasan