Halaman

Ahad, 30 November 2014

Testimonial Vitamin C Sustained Release Shaklee


Saya nak kongsikan testimonial seorang kawan yang makan Vitamin C Sustained Release Shaklee. Kawan ini elergik dengan sabun dan makanan laut. 

Selain itu, saya juga telah mencuba bila saya sendiri yang minum nya semasa saya masuk kampung pada bulan Mei 2014. Dalam keadaan cuaca yang panas terik, kulit saya tidak langsung terbakar mahupun berubah. 

Vitamin C Shaklee merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan semulajadi  yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam.

Sebagai satu antioksidan yang kuat, Vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

Setiap 1 botol Vitamin C Sustained Release ini mempunyai 180biji. Setiap sebiji mempunyai 500mg. Jika sehari kita makan 2 biji, ianya tahan sehingga 3 bulan. Sesuai dan selamat dimakan oleh Wanita Mengandung, ibu menyusukan bayi. Harga untuk 1 botol Vitamin C sustained Release ialah RM92.50.

  

Berminat untuk dapatkan Vitamin C Shaklee? Boleh hubungi saya seperti berikut :

Saidah Rahaban
0128016950 / 0166719250
Pengedar Bebas Shaklee
SID 878416 
Kawasan siaran Daerah Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid

Anda juga boleh dapatkan Produk Shaklee dengan :

Sandakan : Aidah (0178975947) , Winna (0145592984)

Telupid : Zubaidah (0145701586)

Lahad Datu : Jalita (0178671223) , Misnah (0195308576)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan