Halaman

Ahad, 30 November 2014

KEISTIMEWAAN ALFALFA

Alfalfa Complex

Sejak akhir-akhir ini Alfalfa Complex sangat laku macam goreng panas. Dalam seminggu lalu saya dapat jual 6 botol Alfalfa.

Ok, apa istimewanya Alfalfa ini?

Bagi saya Alfalfa ini sangat istimewa. Terutama dalam hubungan suami isteri. Nak tahu kenapa? Alfalfa ini ada rumusan dengan Kacip Fatimah. Hmmm....faham-faham sajalah kan bila sebut Kacip Fatimah ini. Pastinya orang lelaki sangat suka, bila isterinya pandai dalam menjaga bahagian dalaman peribadi.

Namun, Alfalfa bukan sahaja khusus untuk kaum Hawa tetapi Alfalfa ini adalah LANGKAH PERTAMA bagi yang baru berjinak-jinak makan suplemen.

Ini kerana badan kita yang banyak toksin disebabkan dari makanan kita yang telah berpuluh-puluh tahun bersarang dalam badan boleh mengakibatkan kerosakan nutrisi ataupun zat-zat yang akan memproses dalam badan kita nanti. Oleh itu, Alfalfa Complex ini lah yang terlebih dulu akan MENYAHKAN semua toksin-toksin dalam badan.

Walau bagaimanapun, bila dah mula mengamalkan makan Alfalfa Complex ini, kita mesti rajin minum air. Air apa? Air putih lah. Paling kurang dalam sehari kita mesti minum 3 liter. Ini kerana, air bertindak sebagai metabolisme dalam badan. Air akan mencuci buah pinggang dan kita akan mendapat buah pinggang yang sihat.

Sebab itu, pada hari raya Haji yang lalu, seorang pakcik yang menghadapi masalah buah pinggang kini hanya mengamalkan makan Alfalfa Complex kerana merasakan kelainan pada kesihatannya. Alhamdulillah pakcik itu dah pun berselera makan.



Saidah Rahaban
0128016950 / 016719250
Pengedar Bebas Shaklee
SID 878416
COD Sandakan / Kinabatangan / Telupid / Lahad Datu





Tiada ulasan:

Catat Ulasan