Halaman

Ahad, 30 November 2014

SHAKLEE dengan MLM

Shaklee dengan MLM.

Shaklee ini MLM ke? Iya, Shaklee adalah MLM. Syarikat pertama di dunia yang memperkenalkan MLM.

Namun, bagi saya buat Shaklee ini tak pernah pun terfikir mahupun terlintas ianya MLM.

MLM yang saya biasa dengar dan pernah ikut, memaksa untuk mencari orang ataupun downline. Tak memaksa pun orang yang membeli dengan kita agar join / masuk ahli atas sebab untuk keuntungan sendiri.

Saya join Shaklee disebabkan kesihatan saya yang tidak stabil. Kalau dulu selalu sakit. Bila sakit datang memang lama nak baik. Masalah seperti buasir, sembelit, alergik, lenguh-lenguh kaki, masalah buah pinggang dan macam-macam dah dialami.

Jadi, bila masalah sakit yang lama nak sembuh, banyak menyusahkan orang sekeliling. Terutamanya suami. Kesian suami, bila sakit dia lah yang paling susah hati. Dia takkan suruh saya buat kerja-kerja berat. Selain itu, ibu bapa juga turut bersusah hati. Bukan saja fikiran yang susah hati malah akan turut bersusah payah membantu, menjenguk. Orang yang paling dekat lagi yang akan kesian ialah anak-anak. Mereka sangat-sangat memerlukan kasih sayang dari seorang emak. Tapi apa kan daya bila iri dah sakit memang susah akan bergerak. 

Sebab itu buat Shaklee ni tak terfikir untuk untung sendiri. Tapi untuk kesihatan, kesejahteraan, dn kesenangan bukan untuk diri sendiri juga tapi utk semua orang.

Jadi tak salah bila kita nak buat Shaklee untuk menggembirakamn orang yang kita sayangi. Inshaa Allah.....




Saidah
Pengedar Bebas Shaklee
0128016950 / 016619250
COD Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid
Seluruh Sabah & Sarawak



Tiada ulasan:

Catat Ulasan