Halaman

Sabtu, 8 November 2014

Mengapa Omegaguard Shaklee Jadi Pilihan?

Mengapa Omegaguard Shaklee?

Omegaguard Shaklee adalah Minyak Ikan yang terbaik di DUNIA.

Shaklee Omegaguard diekstrak dari ikan laut air sejuk ( sardin, mackerel, herring, anchoies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan.

Omegaguard Shaklee adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding dengan produk di pasaran Omegaguard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Satu sajian Omegaguard membekalkan 905mg asid-lemak omega-3 EPA dan DHA.

Kebanyakan pengusaa-pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, akan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrien, malah tidak boleh menapis kandungan logam yan membahayakan kesihatan Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omegaguard.  Ia dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmiu, dioksin, dan PCB (polychlorinated biphenyl - merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik).



Untuk mendapatkan Produk Shaklee di Kawasan Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid / Seluruh Sabah dan Sarawak boleh hubungi saya seperti berikut :

Saidah Rahaban
0128016950 / 0166719250
SID 878416
Pengedar Bebas Shaklee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan