Halaman

Isnin, 14 September 2015

Shaklee Menjadi Pilihan Sehingga Kini

Assalammulaikum dan salam sejahtera.

Hari ini Kak Long nak bercerita tentang sejarah Kak Long kenal Shaklee. Rasanya Kak Long sendiri sudah pernah cerita pada entri yang lalu. Namun Kak Long nak imbas semula memandangkan ini adalah tahun yang k-2 Kak Long bergiat aktif dengan Shaklee.

Kak Long kenal Shaklee ini pada tahun 2013 semasa mengandung anak yang k-7. Masa itu mengidam teruk sangat sampai masuk wad hospital sebanyak 2 kali. Apa saja makanan dan minuman tak boleh masuk. Sangat sensitif dengan bau wangi. 

First time Kak Long diperkenalkan oleh adik no.2 ialah Energizing Soy Protein. Tapi Kak Long tolak atas sebab Kak Long langsung tak boleh minum apa saja jenis susu sebab ada gastrik. 

Namun adik Kak Long tak berputus asa sebab kesian sangat dengan keadaan Kak Long masa itu. Adik Kak Long kenalkan lagi dengan Mealshakes. Ok, Kak Long cuba sebab bau Mealshakes macam boleh diterima pula oleh tekak hehehe...

Alhamdulillah, bila minum Mealshakes tekak dan perut boleh terima. Bab yang paling Kak Long suka bila Kak Long hari-hari boleh buang air besar. Eh....paling heran lagi, Kak Long tak rasa penat dan kaki Kak Long malam-malam dah tak macam dulu perlu dipicit dulu baru dapat tidur dengan nyenyak.

Ok, bila Kak Long didaftarkan oleh adik Irman jadi ahli Shaklee, mula-mula tak tau macam mana cara nak mula. First tu memang rasa susah, sebabnya tak ada pengalaman dengan suplemen dan vitamin yang ada dalam Shaklee.

Namun lama-kelamaan barulah dah dapat. Inilah kata pepatah "Tak kenal maka tak cinta". Bila dah kenal barulah rasa cinta tu wujud. Satu persatu orang disekeliling tertarik dengan Shaklee. Bukan saja untuk kesihatan, malah untuk cantik, kurus, dan banyak lagi.


Dulu Kak Long tak percaya apa-apa produk yang ada dipasaran. Lebih-lebih lagi Kak Long ini sangat sensitif dengan ubat-ubatan mahupun produk kecantikan. Namun bila kenal Shaklee ini, Alhamdulillah inilah produk yang sesuai untuk kesihatan Kak Long dan juga seisi keluarga. 

Hubungi kami Pengedar Bebas Shaklee yang aktif untuk dapatkan produk Shaklee hari ini di Sabah terutama di Sandakan, Kinabatangan, Lahad Datu, Telupid seperti berikut :

Sandakan : Saidah ( 0128016950 / 0166719250 )
                   
                   Aidah  ( 0178975947 )
                   
                   Winna ( 0145592984 ) - Sabah Palm / Beluran

Lahad Datu : Jalita     ( 0178671223)
                   
                       Misnah  ( 0195308576 )

Telupid : Zubaidah ( 0145701586 )
               
               Najier       ( 011-1952 0850 )



Tiada ulasan:

Catat Ulasan