Halaman

Rabu, 18 April 2018

Set Hamil Shaklee

• SET HAMIL PILIHAN RAMAI •

Untuk tahu secara ringkas dan jika anda berminat nak tahu lebih lanjut , boleh baca explaination dibawah πŸ‘‡πŸ»

πŸ’› ESP πŸ’›

ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting yang diperlukan oleh badan kita .

Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan amat baik untuk kesihatan ibu hamil .

Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur .

Memberi tenaga berpanjangan kepada ibu hamil yang mengalami alahan (morning sickness) yang teruk .

Protein sangat diperlukan untuk membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu ibu dan juga membantu aliran darah ibu .

Keperluan protein semakin penting ketika memasuki trimester ke-3 bagi membantu memaksimumkan pertumbuhan fetus

.

πŸ’™ VITALEA πŸ’™

Multivitamin yang mengandungi zat besi. Zat besi amat diperlukan untuk menghasilkan sel-sel darah merah. Sel darah merah ini membentuk hemoglobin yang berfungsi menghantar oksigen ke seluruh badan.

Ibu hamil yang menghadapi masalah hb rendah sangat perlu mengambil zat besi. Bila kekurangan oksigen, bayi dalam kandungan juga akan terjejas keperluannya. Sebab itulah bekalan zat besi adalah wajib pada saat kehamilan.

.

πŸ’› VITAMIN C πŸ’›

Untuk kesihatan gusi dan gigi semasa hamil dan untuk menyokong pembentukan kolagen dalam badan.

Vitamin C juga sangat diperlukan untuk membantu penyerapan zat besi secara optimum. Gabungan vitalea dan Vitamin C adalah sangat serasi diambil bersama-sama.

.

πŸ’™ B COMPLEX πŸ’™

Mengandungi asid folik yg sgt diperlukan oleh ibu untuk elakkan anak dari kandungan mengalami kecacatan tulang belakang.

Ibu hamil perlukan 400mcg asid folik sehari untuk bantu mengurangkan risiko bayi dengan kecacatan tube neural. Kecacatan saraf tulang belakang boleh menyebabkan kematian bayi. Ia juga boleh mengurangkan masalah MORNING SICKNESS

.

πŸ’› OSTEMATRIX πŸ’›

Sumber kalsium, vitamin D dan magnesium untuk menjaga kesihatan tulang ibu. Semasa hamil sumber kalsium sangat diperlukan untuk pertumbuhan bayi dalam kandungan.

Masa ini keperluan kalsium sangat kritikal dan jika ibu tidak cukup bekalan kalsium, bekalan kalsium yang tersimpan dalam badan ibu akan digunakan sehingga boleh menyebabkan kerapuhan tulang di masa depan .

.

πŸ’™ OMEGA GUARD πŸ’™

Kandungan DHA dalam Omega Guard sangat bermanfaat untuk otak bayi.

Bayangkan di awal kehamilan otak bayi menjalani pertumbuhan yang sangat pesat dan sudah tentu dengan memaksimakan bekalan DHA dalam pemakanan harian membolehkan ibu tersenyum lega kerana manfaat dapat disalurkan pada bayi anda.

Jom ibu - ibu semua , berikan nutrisi yang terbaik untuk kita sendiri dan juga si kesayangan yang sedang membesar dalam rahim kita tu πŸ‘ΆπŸ»

Ayah - ayah pula , jom beri kejutan pada isteri anda dengan hadiahkan SET HAMIL SHAKLEE ni pada isteri dan anak anda 😊


#shakleesabah #shakleesandakan #shakleetelupid #shakleebeluran #shakleelahaddatu

πŸ“±Call / Whatsapp 0128016950

Tiada ulasan:

Catat Ulasan