Halaman

Khamis, 28 Disember 2017

Mengandung Amal Set Shaklee

Pertama kali amal Set Mengandung Shaklee ni pada tahun 2013. Masa tu mengandung anak k-7.

Masa mengandung ni aku alami alahan yang sangat teruk. Sehinggakan dua kali dimasukkan ke dalam wad akibat muntah yang teruk.

Produk pertana yang aku minum adalah Mealshake. Alhamdulillah kurang selera makan ku berubah bila sudah mula menerina apa saja makanan dan minuman. 

Selepas itu atas nasihat adikku no.2 aku makan Ostematrix. Alhamdulillah sebelum ni aku alami sembelit dan buasir beransur baik. Seumur hidupku baru ku rasa hari-hari mau membuang air besar tanpa kesukaran untuk lama menunggu.

Setelah usia kandungan mencecah 7 bulan aku mula mengambil Omegaguard. Bilang adikku supaya anakku pintar hehehe. Ini juga memudahkan untuk besalin nanti.

Kalau yang kurang mampu untuk beli Set ini, bolehlah amal 1-2 produknya. Untuk Trimester Pertama bolehlah amal ESP dan VitaLea. Masuk trimester kedua, ambil Ostematrix, B.complex dan Vitamin C plus. Dan Trinester ketiga Omegaguard dan VitaLea lagi. 

VitaLea sangat-sangat penting untuk ibu mengandung. Ini kerana kandungan darah (hb) perlu cukup untuk si ibu dan baby yang dikandung.

Untuk pembelian Set Shaklee  📱Call / Whatsapp saya 0128016950.

Pengedar Bebas Shaklee di Sabah terutama di Sandakan, Kinabatangan, Lahad Datu, Telupid dan Beluran.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan