Halaman

Jumaat, 29 Mei 2015

Set Kurus Untuk Ibu Menyusu Anak

Ibu-ibu yang lepas bersalin mesti ada yang risau bagaimana nak dapatkan semula bentuk tubuh badan sebelum bersalin kan???

Dan mungkin ada yang susah nak cari suplemen atau produk yang boleh menurunkan berat badan tanpa mengganggu proses penyusuan kepada bayi???

Ok, dalam produk Shaklee ada yang boleh menurunkan dan mengembalikan bentuk badan seperti sebelum besalin dengan sentiasa mengamalkan pemakanan suplemen iaitu ESP (bina otot), Alfalfa (buang lemak) dan Lecithin (pecah lemak). Tiga ini juga bila kita amalkan bukan saja boleh mengembalikan bentuk badan namun ianya juga baik untuk kesihatan diri kita sendiri dan juga anak kita.

Namun apa yang perlu saya katakan, anda perlulah konsisten dengan pengambilan suplemen ini. Ini kerana kesannya bukanlah dilihat dalam tempoh sekali penggunaan, tetapi kita akan berpuas hati dan jatuh cinta bila kita lihat pada 1 tahun atau 2 tahun akan datang. 

Kak Long sendiri sudah lihat dan rasainya. Meskipun hakikatnya kalau harap gaji suami Kak Long memang tak mampu untuk beli 3 produk ini setiap bulan tapi Kak Long berusaha menjual dengan memberikan perkongsian yang ikhlas dan jujur dengan apa yang Kak Long sendiri alami.

Ibu anak Tujuh dengan gaji suami yang hanya RM700 - 800 sebulan, Kak Long mampu beli ini demi untuk kesihatan diri sendiri dan anak juga. Bukan saja nak cantik untuk dilihat orang lain tapi apa yang penting untuk suami. Takkan kita nak suami tengok diri kita dengan badan yang menggelebeh, kendur, kembang (ooopsss sory to say) tapi ini kenyataan. Memang ada suami cakap "Abang terima Ayang seadanya", tapi sekurang-kurangnya kalau kita bijak mengurus diri sendiri, suami pasti lebih bangga mempunyai isteri yang sedap dipandang setiap hari tanpa jemu.




Ok lah, ibu-ibu, kakak-kakak, adik-adik selamat mencuba!!!


Untuk lebih lanjut dan ingin dapatkan produk Shaklee ini, boleh hubungi kami pengedar bebas Shaklee yang aktif di Sandakan, Kinabatangan, Lahad Datu, Telupid seperti berikut :

Sandakan : Saidah ( 0128016950 / 0166719250 )
                   
                   Aidah  ( 0178975947 )
                   
                   Winna ( 0145592984 ) - Sabah Palm / Beluran

Lahad Datu : Jalita     ( 0178671223)
                   
                       Misnah  ( 0195308576 )

Telupid : Zubaidah ( 0145701586 )
               
               Najier       ( 011-1952 0850 )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan