Halaman

Khamis, 30 April 2015

Alhamdulillah - Lahirnya Permata Hati ku 17.04.2015 - Hafizah Huda

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Lama sunyi dari blog ini, Sebenarnya Kak Long dalam berpantang, Alhamdulillah pada 17.04.2015 lalu lahir seorang lagi permata hatiku dan suami seorang puteri yang diberi nama Hafizah Huda. Syukur sangat pada pemberian Allah, Semoga dengan bertambahnya seorang lagi permata hati kami ini akan menguatkan lagi kasih sayang dan kebahagiaan kami sekeluarga serta dicurahkan Allah swt rezeki yang melimpah-limpah pada tahun ini tahun 2015.

Setiap kali selepas beranak ini, memang masalah buasir dan sembelit sangat-sangatlah kau geruni. Apa tidaknya buasir ku kali ini memang sangat-sangat teruk,

Namun, Alhamdulillah dipertemukan dengan produk Shaklee semuanya dalam keadaan baik, Sakit tu memanglah sakit, tapi tempohnya bertahan sakit tu walaupun keadaan buasir ku teruk tak lama. Dalam 7 hari buasir ku perlahan-lahan kecut.

Itu cerita sekarang. Kalau dulu memang 2 minggu tak boleh bangun. Tapi bukanlah maksud tak bangun dari tiduran hehehe, maksud Kak Long sini mau duduk bertimpu pun susah. Mau buang air besar duduk bercangkung pun susah.

Apapun perbezaan dulu dan sekarang semua bergantung pada kita. Kalau kita mau berusaha untuk meningkatkan mutu kesihatan kita, carilah yang mana baik untuk diri kita dan keluarga amnya. Bila kita sihat orang sekeliling kita pun gembira. Cuba kalau kita tidak sihat, mereka pun sedih tengok keadaan kitakan.

"Shaklee mengubah kesihatan dengan lebih baik".

Salam Sayang dan Keceriaan
-Kak Long Super Anak Tujuh-

SET BERPANTANG - ESP : Memberi tenaga, sumber protein yang sihat, memulihkan luka dalaman, menghilangkan parut/strecthmark bersalin, memekatkan air susu
                                      ZINC COMPLEX : Memulihkan luka dalaman, mengecutkan buasir, memulihkan luka buasir
                                      B.COMPLEX : Menukarkan makanan kepada tenaga
                                      VITA C SR : Memberi sistem imun, melindung dari jangkitan penyakit
                                      OSTEMATRIX : Mengelakkan sembelit, Memberi kalsium yang baik, Memulihkan sakit-sakit pinggang, membanyakkan air susu.


Saidah Rahaban 
Pengedar Bebas Shaklee
SID 878416
0128016950 (Whatsapp)
0166719250 (Call / sms)
COD Shaklee - Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan