Halaman

Rabu, 11 Februari 2015

Set Kesuburan / Intim Shaklee

Masih belum mempunyai cahaya mata walaupun dah sekian lama mendirikan rumahtangga?

Puas berikhtiar tapi belum jumpa?

Apakata mencuba Set Kesuburuan atau Intim Shaklee.

Semalam dapat SMS dari seorang yang ingin membeli Set Kesuburan ini. Namun, dia nak Set Kesuburan yang Premium. Memandangkan saya masih mentah dalam Shaklee ini, dan apa yang saya tahu asas untuk Set Kesuburan ini ada 4 sahaja. Itupun kalau nak tambah yang lain saya cuma tambah ESP saja. 

Dalam SMS Puan Suriani tadi Set Premium Kesuburan terdiri dari VitaLea, Vita C, B.Complex, Alfalfa complex, GLA Complex, ESP, Zinc dan Vitamin E.

Wah!!! Memang kalau ikut semua berkaitan dengan Kesuburan. Namun ianya bergantung dengan kewangan seseorang juga.

Saya sendiri pun tak jamin peratus kebarangkaliannya boleh mengandung. Namun dari pengalaman selama 2 tahun dalam Shaklee ini dalam 5-6 orang yang membeli Set Kesuburan baru 2 orang yang bertuah dapat mengandung, Alhamdulillah. Selebihnya bukan tak nak mencuba, tapi alasan mereka takut minum pil banyak dan tak mampu dari segi kewangan.

Kata pepatah "Menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan". Kalau tak berusaha bersungguh-sungguh macam mana nak dapatkan zuriatkan. 

Nasihat saya pada yang ingin sangat menimang anak itu, berusaha keras lah. Anak adalah bakal pewaris kita dan tanpa anak rumahtangga nampak suram. 


Salam kasih sayang,
Saidah Rahaban - Kak Long Super Anak Tujuh
Pengedar Bebas Shaklee - SID 878416
0128016950 (Whatsapp)
0166719250 (Call / sms)
Kawasan siaran : Sandakan / Kinabatangan / Lahad Datu / Telupid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan