Halaman

Selasa, 28 Oktober 2014

Makan Suplemen Selera Makan Semakin Bertambah

Semalam sampai di Sandakan dari Kota Kinabalu dalam jam 7.00 malam. Sampai saja, terus ambil GLA, 2 botol Herblax dan Lecithin dalam simpanan untuk dihantar kepada anak Shaklee baru.

Dalam perjumpaan dengan anak Shaklee baru, dia mengadu selera makannya semakin menjadi. Namun dia suka makan herblax sebab dia boleh buang air besar setiap hari. Tengoklah, lain orang lain cara. Ada orang makan herblax seminggu 2-3 kali. Tapi dengan seorang ini makan herblax hari-hari pula.

Ok, untuk masalahnya yang selera makannya semakin bertambah, saya nasihatkan dia agar minum air sekurang-kurangnya 3 liter. Ini kerana selera makannya kuat bukan kerana dia lapar tapi itu adalah tanda bahawa badan seseorang kurang air.

Dulu saya juga mengalami keadaan sedemikian. Namun bila tanya dengan 'Nek' Shaklee baru lah saya faham. Sama juga lah dengan situasi suami, ipar, adik-adik yang pernah mengalami keadaan kritikal itu.

Alhamdulillah, kini semuanya dah serasi dengan suplemen Shaklee.


Untuk dapatkan Produk Shaklee pastikan anda mendapat Konsultasi yang betul cara pemakanan suplemen. Ada saya dengar dari orang lain, mereka beli tapi tidak ada diberi penerangan.

Jadi dapatkan Konsultasi dan Nasihat Percuma dan betul bila anda membeli Produk Shaklee dengan saya Saidah Rahaban, 0128016950 Pengedar Shaklee di kawasan Sandakan, Kinabatangan , Lahad Datu, Telupid, seluruh Sabah dan Sarawak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan